Düğününüzü siz organize edin

0

Hayatınızda çok önemli bir yer tutacak o büyük güne, yaratıcı fikirlerinizle damganızı vurmanız için bazı önerilerimiz var!

Bir düğünü başarıyla tasarlamak masa düzenlemesinden çiçek seçimine, renk tercihlerinden sandalye giydirmeye kadar pek çok detayı belirleyip hayata geçirerek hayal edilen sonuca ulaşmak demek. Doğrusu, her düğünden önce işlerin yolunda gitmeyebileceği konusunda biraz gerginlik olabilir. Ama düğünüzü kendiniz organize ettiğinizde, uğraşılması gereken detaylar zevkli bir oyuna dönüşerek hazırlıkları çok eğlenceli hale de getirebilir. Çünkü siz doğal olarak kişisel seçimlerinizi yaparken, farkında olmadan doğru sonuca ulaşacak ve her şeyin kendiliğinden ortaya çıktığını göreceksiniz. Ama en önemlisi bu organizasyonun sizin elinizden çıkma olduğunun her halinden belli olması! Kendi planlamanızla hatırı sayılır bir tasarruf sağlayacağınızdan ve gerçekleştirdiğiniz dekorasyonla tüm detayların tamamen özgün olacağından söz etmiyoruz bile. Tabii bunun için düşünmeniz gereken onlarca detay olduğunu biliyoruz. Belki bizim önereceğimiz yaratıcı fikirler de kusursuz olması için uğraştığınız o büyük gün için size ilham kaynağı olabilir.


ÇİÇEK NE KADAR ÇOKSA DÜĞÜN O KADAR RENKLİDİR El buketiniz ve genel mekan süslemesi için seçtiğiniz çiçeklere benzer, belki aynı türden belki aynı renkten, her masa için çiçek aranjmanları yaptırın. Bir düğün ne kadar çiçekliyse o kadar neşelidir ve unutmayın ki herkes masasında çiçekler içinde yemek yemeyi sever.

KARIŞIKLIĞI ÖNLEMEK İÇİN KART KULLANIN Masa düzenini daha düğünü organize etmeye başlarken yaparız. Kimin kiminle yan yana ya da ayrı oturması gerektiğini bilerek hazırlanmış bir oturma düzeni davetlilerin olması gerektiği gibi, keyifle düğünden ayrılmasını sağlar. Masalara yerleştirilen isim kartları, masa düzeninin sağlamasını yapmak ve konuklar gelmeye başladıktan sonra ortaya çıkacak herhangi bir karışıklığı önlemek için işinize yararlar.

KONUKLARA GELDİKLERİ IÇIN BİR HEDİYEYLE TEŞEKKÜR EDİN Nikah şekeri mantığından yola çıkarak, ancak içinde klasik badem şekeri olmayan, belki sezona özel, belki kadınlara ve erkeklere ayrı düşünülmüş bir hediyeyi şık bir kutu içerisinde konuklara sunmak, onları mutlu edeceği kadar masanızın da daha renkli ve eğlenceli görünmesini sağlayacaktır.


YEMEK İÇİN BİRDEN ÇOK İSTASYON ORGANİZE EDİN Mekanın farklı noktalarında, konukların kolayca ulaşabileceği yemek istasyonları organize edin. Şık bir masa düzenlemesiyle seçeceğiniz lezzetli yemekleri daha da etkileyici hale getirebilirsiniz. Ana yemek bittikten sonra tabaklar toparlanıp aynı istasyon tatlı için yeniden düzenlenebilir; işlerin takibi için bir arkadaşınızı görevlendirin.

TEK KİŞİLİK PASTAYI BİR DÜŞÜNÜN! Gelinle damadın kesmesi için ortaya getirilen pastaların maket (show-cake) olduğunu herkes bilir. Pasta, düğün mekanının mutfağında kesilerek konuklara ikram edilir. Ancak tek kişilik pastalar sunumlarındaki benzersiz estetik nedeniyle şık bir düğün organizasyonunun belki de en şık kareleri olabilirler.

HAZIRLAYAN ASLIHAN IŞIN

Yorum yazın

E-posta adresiniz paylaşılmayacaktır.