Gelişen teknoloji ile beraber tüketici alışkanlıklarında yaşanan değişim, markaların ürün gruplarında iyileşmeye gitmesini de beraberinde getiriyor. Bu kapsamda, İşbir Yatak, Müşteri Deneyimi Takımı’nın yaptığı çalışmalar doğrultusunda ürün gruplarında bir değişikliğe hazırlanıyor. Marka, baza gruplarının ayaklarını robot süpürgelerin girebileceği boyutlarda yeniliyor.
Müşteri Deneyimi Takımının teknolojiye dost çalışmalar yaptığını ifade eden İşbir Holding CEO’su Metin Gültepe, “Bu konuda, her fırsatta tüketicilerimizin sesine kulak vermeye çalışıyoruz. Bunların, en yenilikçi olanı da bizim için müşteri deneyim takımı. Üretim anlamında böyle bir kanal açmanın bize yararı oldukça büyük. Çünkü, üreticiler sahadaki yansımalardan ve kronik sorunlardan her zaman haberdar olamayabiliyor. Bu anlamda takım, bize çok verimli bir çalışma alanı sunuyor. Bayiler ve mağazalar aracılığı ile sahanın nabzını tutan takımımızın, yaptığı çalışmalarının sonuçları da gelmeye devam ediyor. Bu kapsamda, gelen sonuçlar doğrultusunda ürünlerimizde gerekli iyileştirmeleri de gerçekleştireceğiz” diye konuştu.
Atatürk çiçeği bakımının püf noktalarını anlatıyoruz. Sulamadan yaprakların kızarmasına, budamadan toprak seçimine kadar tüm ayrıntılar...
Çiçekler için asılabilir saksılar yapıyoruz; hem de 2 farklı şekilde... Yardımcılarımız ise süzgeç ve minik…
Çamaşır makinesi temizleyicisi nasıl kullanılır? Çamaşır makinesi temizleyicisi, çamaşır makinesinin dört farklı bölümünde kullanılır.
Deri mobilya nasıl temizlenir? Deri mobilyaların temizliğini yaparken bazı hususlara dikkat etmek gerekir. İşte püf…
Bu yazımızda bahçe mobilyalarınızın malzemesine göre nasıl temizlenmesi gerektiğini ve onları daha uzun ömürlü kullanmak…
Çekmeköy'de beyaz ve ahşap dokularla yaşam... 129 metrekarelik 3+1 romantik bir düş evindeyiz. Gelin birlikte…